Kolísající dynamika je jednou z výzev, které musíme v mixu řešit. Dynamika je nedílnou součástí hudebního projevu. Jako zvukaři s ní musíme umět pracovat a umět jí správně kontrolovat. Dnešní post vznikl na základě dotazu jednoho z čtenářů. Jak tedy správně pracovat s dynamikou v mixu?
(Pokračování textu…)
Určitě se vám stalo,že jste v mixu našli stopu, která byla mono a chtěli jste jí použít ve stereu. I když nemůžeme daný part již donahrát, stále máme možnosti jak z mono stopy vytvořit stereo. Jak na to v další videu oToman studia!
(Pokračování textu…)
Znáte vtip jaké je největší trauma výpočetních techniků? Zda mají děti uložit nebo uložit jako. Dnešní díl seriálu Základy práce v DAW věnujeme právě funkci „Uložit jako…“ Tento jednoduchý pomocník umožňuje přehledně oddělovat jednotlivé části práce v DAW.
Máte za sebou kaloricky náročný konec roku? :) A co vaše studio? S koncem roku se pojí velké slevové akce. Mnoho prodejců nabízí své zboží za výhodné ceny. Vyvíjejí na nás velký tlak. Často mu podléháme a nakupujeme i to co nepotřebujeme (a ani nechceme).
(Pokračování textu…)
V posledním letošním videu blogu mi dovolte sdílet několik myšlenek jak zlepšit práci v našich studiích v novém roce.
(Pokračování textu…)
Klávesy ve studiu – poslední část třídílné série o všem co souvisí s klávesovým zvukem a klávesami (nejen) při práci v nahrávacím studiu. Hostem, který odpovídá na moje otázky je Jiří Neužil, klávesista a klavírista, který učí práci s elektronickými nástroji na Konzervatoři Jaroslava Ježka.
(Pokračování textu…)
Klávesy ve studiu – druhá část třídílné série o všem co souvisí s klávesovým zvukem a klávesami (nejen) při práci v nahrávacím studiu. Hostem, který odpovídá na moje otázky je Jiří Neužil, klávesista a klavírista, který učí práci s elektronickými nástroji na Konzervatoři Jaroslava Ježka.
(Pokračování textu…)
Klávesy ve studiu – nová, třídílná série o všem co souvisí s klávesovým zvukem a klávesami (nejen) při práci v nahrávacím studiu. Hostem, který odpovídá na moje otázky je Jiří Neužil, klávesista a klavírista, který učí práci s elektronickými nástroji na Konzervatoři Jaroslava Ježka.
(Pokračování textu…)
Každý nahrávací program skladuje nahrané audio soubory na jednom místě. A v každém DAW nalezneme nástroj jak nahrané soubory spravovat. V dalším videu ze série Základy práce v DAW se podíváme co vše můžeme pomocí těchto nástrojů s audiem dělat.
(Pokračování textu…)
Proto aby jsme mohli začít nahrávat musíme nejdříve nastavit cestu signálu z převodníku do DAW a obráceně. Jak na to se podíváme v dalším videu ze série Základy práce v DAW.
(Pokračování textu…)